2010-10-22 ? 13:24:35

ser det snöar=)

tjaa!
Jaha, då har snön lagt sig på marken. Måste erkänna att jag längtar grymt mkt till att få komma upp till fjällen och åka bräda i meterdjup snö:D Underbart! Får se om jag har tid och råd att åka till fjällen när jag kommer hem från Asien. Hoppas!

Idag var jag inne hos Securitas och skrev på anställningspapper. Eftersom vi Sörmlands bevakningtjänst blev uppköpta så fick jag hänga med över till Securitas. Blir nog bra=)
    Igår var jag i Västerås med Alex. Jag lämnade in  sadeln på omstoppning och köpte lite grejor till Tingeling. Alex köpte musikanläggning, så ju j*vlar blir det party halloween-helgen;)
    
Ska snart kila till stallet och testarida med hackamoret jag köpte igår:) Hoppas det kommer fungera! Senare i kväll ska jag till Bea som ska bjuda mig på mat och så ska vi kolla på film:P Skön fredagkväll. Lördag blir det jobb mellan 19-07:)

Snart blir det ny desing här;P Zaar ska fixa=)  gamerbruttan.blogg.se 

Lite bilder från Egypten:


My, Denice och Bea slappar i solen=)


Solnedgång från balkongen


Hela gängen på Keops pyramid.


Jag och Kamelen=)


Pyramiderna i Giza


Sfinxen


Simmade med delfiner och snorklade en dag=)



//Martina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: