2010-11-13 ? 00:46:34

Mitt i natten!

Hej hej!
Nu kanske ni undrar varför jag bloggar mitt i natten och svaret är: Jag kan inte sova! Blir så när man jobbar natt och sen ska försöka vända tillbaka dygnet de få dagar man är ledig. Jobbade onsdag och torsdag natt, och tänkte att jag bara skulle sova till cirka 12 idag för att vända tillbaka dygnet. Men det slutade med att jag snoozade och lyckades stänga av alarmet så pappa väckte mig 15.30:O Inte okej! Så nu kan jag inte sova. Är jättepigg.
     Idag hann jag ju inte med så mycket eftersom jag sov bort hela min lediga dag:( Var ialla fall en sväng till Alex. Käkade muffins och snackade skit.
    Imorgon blir det fest! Årets rockfest kommer äga rum här i Stora Sundby:) Rock `n´ Roll!!! Ska även hinna med att köra hö till hästarna och rida en sväng på Tingeling. Fick höra av Maria, som red idag, att Tingeling var jättepigg. Så i morgon får det bli ett hårt ridpass. Snö och mycket galopp kommer säkert resultera i ett och annat bocksprång:P
    Denna vecka har varit bra. Bara jobbat 2 dagar, d.v.s 24h. Nästa blir dock inte lika kul. 5 dagar, 60h. Fy!

God natt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: