2010-11-17 ? 12:26:41

Kallt!

Hej hej!
Burr så kallt det är. Vaknade i morse och temperaturen inomhus var 16 garder. Fy så kallt. Nu eldar jag för fullt och hoppas temperaturen stiger. Utomhus är det frost. Ett riktigt vinterlandskap. Blir dock ingen ridtur idag för Maria tar hand om Tingeling. Jag tänkte faktiskt att jag ska läsa på lite mer om de resmål jag och My ska besöka i Asien. Så vi har någon koll på vad vi vill se. Just nu har vi bara planerat att vi ska åka transsibiriska järnvägen till Beijing och sen hemresan från Bangkok. Där i mellan har vi inget bokat bara vilka länder vi vill besöka. Det vi tänkt är att köpa lite guidböcker som vi kan läsa under de 6 dygnen på tåget genom Ryssland, Mongoliet och Kina. Kan meddela att det bara är 19 dagar kvar tills vi lämnar landet;P



//Martina
Kommentarer
Anonym

Planering är väl inte din starka sida ;P

Usch är det så snart =/

2010-11-17 @ 13:05:26
Amanda

Glömde skriva att det var från mig ^^

2010-11-17 @ 13:06:08
URL: http://amandak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: