2010-11-30 ? 23:12:48

En dag i Sthlm

Idag blev det en tripp till Stockholm med Alex och Matilda. Gick på stan och shoppade, eller Matilda och Alex shoppade. Jag försökte hålla mina fingrar ifrån alla fina kläder som jag ville köpa. Försökte intala mig att jag inte behöver några stickade snygga tröjor när jag ändå ska ut o resa snart, och så fick det bli. Det jag handlade blev en skrivbok, så jag kan skriva lite dagbok under resan, och så en mascara plus kajal. Nöjd=)

I morgon ska jag och My in och fixa det sista inför resan. Blir att fixa lite nödvändiga saker, sen tror jag vi har läget under kontroll, tro det eller ej. Fast jag har ju fortfarande inte funderat på kläder så mycket än, och hur jag ska packa. Så projektet i morgon blir att inhandla det sista och försöka mig på att ladda in musik i min nyinköpta Ipod. Jag önskar mig lycka till!


Min och My´s backpacker bibel

Over and out!
Kommentarer
my

Läget under kontroll?! det visar sig på måndag när vi åker :D haha. Jag har typ packat klart nu iaf :D

2010-12-02 @ 10:23:27
URL: http://myygustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: