2010-11-24 ? 15:28:39

Snöstorm

Jaa, vad roligt att det snöar och blåser. Känns ju uppmuntrande att åka och jobba idag i det fantastiska vädret... eller inte. Som tur är så är det tre timmar kvar tills jag måste sätta mig i den kalla bilen och bege mig mot Katrineholm. Innan dess ska jag ner till min snögubbe Tingeling och mocka och ta in henne. Tror inte hon uppskattar att stå ute i det här vädret.

Igår var det en slapp dag. Gjorde väll inget vettigt. Eller jo, jag planerade vad jag ska ha med mig till Asien och vad som måste handlas innan jag åker. Blev en lång lista hehe:) Läste även om de länder vi ska besöka, så nu längtar man ju inte mindre. Jag och My har i alla fall bokat hotell i Beijing nu. Blev ett häftigt hotell, ialla fall på bilderna, som ligger nära Förbjudna staden. Vi beställde även två guidböcker, så nu har vi lite att läsa innan vi åker och på tåget. Fixat resdagboken har jag också gjort. Vi heter: LaineGustavsson
Så det är bara att följa den om ni vill veta vad vi gör under de tre månader vi är på resande fot. Vi kommer försöka uppdatera den så ofta vi ha möjlighet, med bilder och text:P Enjoy!



Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: