2010-11-10 ? 00:18:17

101110

Hej i snökaoset!
Jaha, då har det blivit kaos i Sverige igen, snö-kaos. För visst brukar det inte snöa varje år?! Vinterdäck? -Det måste man väll inte ha förens 1 december? Jag tycker det är lite knepigt att det varje år i Sverige blir kaos när den första snön kommer. Alla vet ju om att den kommer förr eller senare. Var inne en sväng i stan idag för att fika med Bea. Påväg hem så var det såklart trafikolycka. Inte nog med trafikolyckan så stod det en buss rakt över vägen, när jag och mamma valde en annan väg för att komma förbi olyckan. Den måste ha sladdat o vikt sig på mitten. Det var en såndär dragspelsbuss. Men som tur kom vi förbi den. Så efter en omväg och en hastighet på ca 60km/h så var jag o mamma hemma.

Helgen har jag spenderat på jobbet. Inte i Eskilstuna, utan Katrineholm. Och alla vet ju vad jag tycker om det stället så ska inte säga vad jag tycker eller hur det gick. Bättre att prata om nått roligt i stället:D Typ som att det är mindre än 4 veckor till jag o My drar till Asien. Fy så gött det ska bli o lämna snö-kaoset och den kalla vintern.

Tänkte ta en långpromenad med Tingeling i snön i morgon:) Ska försöka få med mig kameran så kanske det kan komma upp lite bilder här:P

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: