2010-11-22 ? 17:48:38

2 veckor kvar=)

Vet du? Det är bara två veckor kvar tills jag och My drar på äventyret till Asien=D Galet vad tiden gått snabbt. Känns som det var en evighet sen vi bokade resan. Men nu är vi snart där. Ikväll kommer My hit och då ska vi kolla om vi ska beställa lite guidböcker och boka hotell i Beijing. Ska väll också kolla lite på vad det är vi måste ha med oss. Man måste ju tänka genom packningen eftersom vi ska vara borta i tre månader med en ryggsäck. Den är på 70l så jag lär klara med. Får dumpa och köpa nya kläder under resans gång. Kommer ju bli allt från minusgrader i Ryssland till 30 grader varmt i Sydostasien.
    
Idag har jag sovit ganska länge eftersom jag jobbade till 07 i morse. Tog ca 45min hem från Katrineholm pga det dåliga väglaget, och så är ju inte min 740 den bästa bilen när det är halt ute. Har även varit ute en sväng med Tingeling i snöovädret. Gick hyffsat bra, men dock för pigg. Har börjat inse att sånt får man räkna med när man köpt ett fullblod;P



Här kommer jag och My vara om två veckor=D
Vi ska även skaffa en Resdagbok så ni kan följa vår resa.

//Martina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: